Dziś rano na "7" Kraków-Miechów ITD w postaci Mondeo, Focusa kombi i Octavii II kombi grasuje od 7 rano. Jak tu dojechać normalnie do pracy?? no jak ?. Kilka razy już tak miałem, że od Słomnik do Krakowa nie użyłem piątego biegu w swojej OII :evil: Duża ilość kierowców (mogę śmiało napisać że ok 70%) rano jedzie 60km/h na 70km/h, 70km/h na 90km/h, napiszcie, co się dzieje??? Normalnie jechać już się nie da. Jak tak dalej pójdzie to szybciej pociągiem dojadę. :evil:
[OTIIFL 2010] brak dziennych pomimo istniejących lamp
Zwiń
X
-
[OTIIFL 2010] brak dziennych pomimo istniejących lamp
Mam taką octavke z Belgii.
Octavka fizycznie posiada obok przeciwmgielnych przednich seryjne światła dzienne, które nie działają. Generalnie z pomocą własnego VCDS'a ogarniałem kodowanie bez najmniejszego problemu. Tylko, że w tej wersji za chiny nie mogę tego nigdzie znaleźć. W 09 Centralnej elektryki i długim kodowaniu nie ma żadnej opcji odnośnie kraju Scandynavia ani DRL.
Powiedzcie czy ma ktoś też taki wynalazek, że pomimo fizycznych lamp nie da się tego włączyć?
Dodam, że żadne manewry z manetką od kierunkowskazów zawarte w instrukcji obsługi nie działają.
-
-
Totalnie bezwypadkowe auto, które właściciel posiada od nowości. Kupione w belgijskim salonie i od nowości brak tych świateł.
Myślałem nawet o podmianie włącznika świateł może jest jakiś inny, ale przecież miałbym do wyboru opcje w sterowniku elektryki. To samo gdyby był uwalony przekaźnik/bezpiecznik.
W ogóle ten sterownik jakiś inny bo np powiadomienie o niezapiętych pasach wyłączyłem za pomocą adaptacji, a nie kodowania jak to zwykle było. I to też nie wyłączyłem, a jedynie zmieniłem wariant na taki o wiele, wiele mniej wku....ący.
Jeszcze po etce pogrzebie może jest jakiś osobny przekaźnik faktycznie, który nie ma nic wspólnego ze sterownikami i po prostu ma działać bez żadnego kodowania.
Komentarz
-
Komentarz